myrthesavontuur.reismee.nl

Tot ziens Koh Phangen en Hallo Koh Tao!

Wij waren voornamelijk naar Koh Phangan gereisd voor de fullmoonparty en besloten om hierna naar Koh Tao te gaan. (Ons 3e eiland alweer!)

Koh Tao is het duik en snorkeleiland van Thailand. Maar wij willen dit graag op Gili doen (Indonesië). Wij kwamen hier dus vooral om te chillen en leuke mensen te ontmoeten.

Ik verklap het maar direct: Koh Tao is mijn favoriet. Er heerst een hele chille vibe op dit eiland en ik zal vooral de honden niet snel vergeten. Wanneer je op het strand ligt komen de honden even langs je lopen. Ik aaide ze alleen niet ivm de ziektes die ze bij zich kunnen dragen. Ik vind het vooral erg zielig, want de meeste honden zijn zwerfhonden.. De avonden in de Fish Bowl zal ik ook niet vergeten. Wat kan die man zingen en ze maken erg goede covers. Na de avonden in de Fish Bowl gingen we terug naar ons hotel (Ocean View) de honden liepen dan met je mee naar ‘huis’ , vaak waren ze erg dorstig dus gaf ik ze wat water uit mijn fles. Zo deden we dit vroeger ook bij Elvis.

Koh Tao was ook direct het einde van Thailand ??, maar het begin van iets nieuws: Indonesië ?.

Sawasdee Ka Thailand!

Reacties

Reacties

Sonja Veenstra

Leuk om te lezen! Veel plezier in Indonesië!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!